Obert d’escacs 2017: final

Dissabte 17 de juny va finalitzar el XIX Obert Internacional d’Escacs del Foment Martinenc – IV Memorial Josep Paredes. En aquesta edició han participat 198 jugadors, amb menció especial per les expedicions del Peona i Peó (17), Ateneu Colon (17), La Lira (15) i Congrés (11). Per part del Foment Martinenc, 30 socis van prendre part en la competició. Destacades actuacions de Dani Garrido i Jordi Chalmeta al Grup A (4rt i 5è respectivament), el Sub14 Pau Salvador Moya 4rt al Grup B, i Jaume Capella 3er al Grup C.

El torneig es va desenvolupar sense cap incidència i amb les habituals activitats paral·leles: dues sessions de classes obertes, a càrrec del Mestre Internacional Antonio Torrecillas i el Gran Mestre Marc Narciso, i les sessions d’anàlisi i comentaris de partides cada dissabte, a càrrec del Mestre Internacional Alfonso Jerez.

Presentem el quadre d’honor d’aquesta edició 2017:

Grup A
Campió MF Víctor Lillo
Sotscampió GM Miguel Muñoz
3er Adrián Jiménez
4rt MC Daniel Garrido
5è MC Jordi Chalmeta
1er Tram <2150 FCE Xavier Marzo 2n Tram <2150 FCE Sergi Riu 1er Sub16 Xavier Marzo 1er Sub14 Sergi Riu Premi de Bellesa: Xavier Porta

Grup B
Campió Eduard Domínguez
Sotscampió Luis Mercader
3er Martí González
4rt Pau Salvador Moya
5è German Esteban
1er Tram <1900 FCE Marco Antonio González 2n Tram <1900 FCE Ivan Cuesta 1er Sub14 Eduard Domínguez 1er Sub12 Artur Taltavull Premi de Bellesa: Marco Antonio González

Grup C
Campió Òscar Alós
Sotscampió Jordi Cort
3er Jaume Capella
4rt Adrià Ruiz
5è Diego López
1er Sub12 Joel Bassono
1er Sub10 Emili Romeu
Premi de Bellesa: Pere Alegre

Informació, totes les partides, resultats, classificacions… a la pàgina especial del torneig.

El Foment del futur

Fins al dia 30 de juny podeu veure a la Sala Camañes l’exposició dels projectes de remodelació del Foment Martinenc i votar el que més us agradi!
Demana la teva papereta a la secretaria de 9 a 13h i de 16 a 20h.
Participa! Si no pots assistir a l’assemblea, delega el teu vot perquè la teva veu es faci sentir.
Dissabte 1 de juliol a les 19h, Assemblea General Extraordinària. Ens trobarem per escollir el projecte d’obres de la finca del carrer Rogent i la remodelació del Foment Martinenc.